1. listopadu 2013 – Předprodeje herního softwaru mají v České republice dlouholetou tradici. Stovky natěšených hráčů vyhlížejí některé tituly i s několikaměsíčním předstihem a leckdy váží cestu i z nejvzdálenějších koutů Česka pouze proto, aby si mohli hru koupit a vyzkoušet o několik hodin dříve, než bude oficiálně dostupná v běžné distribuci. Nejinak tomu bylo i u jedné z událostí tohoto podzimu – vydání akční střílečky Battlefield 4 ve verzích pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360 s lokalizací v podobě český titulků a manuálu. Vyjádření k celé akci poskytl majitel obchodu Xzone, pan Martin Schovanec: (TZ)
„Navázat na úspěch prodejů třetího dílu série Battlefield nebylo snadným úkolem, neboť se jednalo o jednu z nejprodávanějších her předchozích dvou let na našem území. I proto jsme se celou akci rozhodli pojmout daleko otevřeněji a zapojit do ní všechny naše prodejny.“
Již od časného úterního odpoledne se začali srocovat první zájemci, kteří tvořili fronty po celé České republice a vydrželi v nich až do chvíle, kdy se přesně v 19:43 (stylový čas byl vybrán s ohledem na číslovku v jednom z předchozích dílů série) otevřely dveře všech obchodů. Ve spolupráci s distributorskou firmou Electronic Arts Česká republika byl pro všechny přichystán přímo na prodejně malý dárek v podobě trička s motivem hry Battlefield 4. První prodejní čísla ukázala, že co do hráčského zájmu je tento titul pro hráče v Česku minimálně stejně zajímavý, jako tomu bylo v případě třetího dílu.
„Od večerní zahajovací akce, která se od předchozího dílu Battlefield stává pomalu tradicí, jsme měli v Xzone velká očekávání a jsem rád, že byla naplněna. Krom tradičně silných prodejů v Praze – Vinohradech a Brně potěšily také prodeje v Ostravě i Plzni. Jsem rovněž rád, že si hráči našli cestu i do naší nové prodejny v Praze na Chodově, která je zatím nejmladším přírůstkem do naší obchodní sítě.“